Les AFAs i AMPAs de Cardedeu organitzen un final de curs virtual simbòlic

Les AMPAs i AFAs de les escoles i instituts de Cardedeu proposen acomiadar aquest curs 2019-20 tots junts des de casa i que el curs acabi de manera màgica!

Proposen que tots els infants i joves de Cardedeu el 19 de juny a les 20:00h surtin als balcons de casa i facin ballar una bengala. 3, 2, 1……tres coets marcaran el moment en què l’hauran d’encendre.

Caldrà estar atents al cel de Cardedeu, la resta de companys i companyes s’estaran acomiadant també en aquell mateix moment per tot el poble.

Es podran compartir les imatges de com es visqui el moment enviant un vídeo curt gravat en format horitzonatal a comiatcursC10@gmail.com . Tots els que es recullin s’enviarn a RTV Cardedeu per a fer-ne un bon record amb un vídeo de comiat de curs. A la mateixa adreça de correu electrònic es podran fer arribar fins el divendres 19 de juny desitjos personals per als companys/es, mestres, professors/es i escola en aquest comiat de curs que es faran volar juntament amb els de la resta.

Es podran recollir les bengales, de forma gratuita, per a cada nen/a a:

• Forn de pa “La Bego”, Plaça Enric Borràs 1 (Poble Sec)
  • Food store “El racò de l’Anna”,  Carretera de Dosrius,50 (Poble Sec)
  • Fleca vella Puig, Plaça Anselm Clavé 11 (Centre)
  • Forn Can Domenech, Plaça Anselm Clavé 2 (Centre)
  • Fleca vella Puig, Carretera de Cànoves 85 (z. Corbella)
  • Fleca Rovira, Plaça Joan Alsina 12 (Estalvis)
  • Forn Can Pruna, Carrer Barcelona 55 (Estalvis)