Els contes de Maia d’Assumpta Montellà, il·lustrats per infants de les escoles de Cardedeu

Els alumnes de 5è de Les Aigües, a l’igual que els altres grups de 5è de la resta d’escoles de Cardedeu han il·lustrat el nou llibre d’Assumpta Montellà.

Des de Sant Jordi que teníem un exemplar provisional del llibre i des del maig que tenim la versió definitiva que ens ha regalat la Joana Puig, la filla de l’autora. El llibre es pot trobar en diferents establiments de Cardedeu i adquirint-lo ajudem a finançar les despeses dels cavalls.