Carnaval 2021: una festa reinventada en temps de pandèmia

El divendres 5 de febrer va passar per l’escola Sa Majestat el Rei Carnestoltes i ens va deixar un missatge amb unes consignes per aquests dies de Carnaval. Va passar per les aules dels infants més petits.

I ens ha deixat aquet vídeo enregistrat per a tota l’escola.

• El dilluns 8 de febrer hem de venir amb el pijama posat de casa.
  • El dimarts 9 de febrer hem de venir vestides i vestits d’un sol color.
  • El dimecres 10 de febrer hem de venir tothom ben desconjuntat.
  • El dijous 11 de febrer hem de venir caracteritzades i caracteritzats de personatges de contes o de pel·lícules, i com que és Dijous Gras, haurem de portar coca de llardons o un entrepà de truita o de botifarra d’ou per esmorzar.
  • El divendres 12 de febrer farem una festa de disfresses a l’escola. Aquest curs no podrem fer una rua com fem habitualment pels carrers del Poble Sec i no us podrem oferir les actuacions de cada grup com ens agrada fer cada any.

Enguany celebrarem les festes de disfresses amb els grups estables i tothom podrà venir disfressat de casa com vulgui. És un any per recuperar l’esperit del Carnaval i vestir-nos amb tot allò que tenim a prop: roba de les mares, dels pares, de les germanes i germans grans… Aprofitem tot allò que tinguem per casa: perruques, barrets, màscares, mocadors i fem volar la imaginació per tal que surtin disfresses ben creatives a cost zero, sostenibles amb el planeta i trencant estereotips. Esperem que surtin unes disfresses ben variades que ens permetin  gaudir d’una festa de Carnaval a l’escola.

• El dilluns 15 de febrer el Rei Carnestoltes ens dona un dia de festa. (Dia de lliure disposició de l’escola).
  • El dimarts 16 de febrer és l’últim dia del regnat d’enguany del Rei Carnestoltes, per aquest motiu haurem de venir vestides de color fosc.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *