Erasmus +

L’Escola Les Aigües ja fa més de 10 anys que participa en projectes Erasmus+ d’àmbit europeu amb comunitats educatives de diferents països. Els nostres alumnes i equip docent han participat en trobades i hem rebut a Cardedeu comunitats eductives d’escoles d’Alemanya, Anglaterra, Bèlgica, Finlàndia, França, Grècia, Hongria, Itàlia, Turquia i Txèquia.

El 2018 vam iniciar el darrer projecte Let’s be friends en el qual compartim experiències sobre l’entorn natural amb escoles de Kolín (Txèquia), de Rafina (Grècia), de Galabovo (Bulgària) i de Trapene (Letònia).

Durant el curs18-19 vam fer dues trobades a Txèquia, aquest curs ja hem fet la primera a Grècia al mes d’octubre i aquest mes de maig farem la darrera trobada a Cardedeu per tancar el projecte, a la qual assistiran docents i infants dels quatre països que amb nosaltres formen part del projecte.

Curs 2018- 19

Meeting in Kolin (Czech Republic)

Curs 2016-17

Meeting in Tessalònica (Greece)