Taller Hola pantalles!! el 24 d’abril

El dimecres 24 d’abril a les 16:30 l’AFA Les Aigües ofereix el taller “Hola pantalles!” a les famílies de 4t, 5è i 6è.

Es reflexionarà sobre com acompanyar en l’ús de les pantalles a dins de l’àmbit familiar; ens donaran eines i recursos per a prevenir… Llegeix més»

III Bastonada de Cardedeu el 26 d’abril

Ens plau convidar-vos a la III Bastonada de Cardedeu que serà el pròxim 26 d’abril a les 10h, a la pista coberta del Pompeu Fabra. on participaran tots els grups de 3r i 4t de la vila.
És un acte obert a les famílies que podreu… Llegeix més»

Erasmus+ Let’s learn about art.

Aquest curs 23-24 hem començat el nou projecte Erasmus+ Let’s learn about art que farà que durant 18 mesos l’escola s’internacionalitzi i millori el projecte d’educació artística. El projecte comportarà tres mobilitats de l’equip de mestres i de grups d’alumnes de 6è aquest curs 23-24… Llegeix més»

Activitats de fora de l’escola del curs 23-24

Aquest curs tenim previst de fer totes aquestes activitats fora de l’escola. Anirem actualitzant aquest espai afegint totes les propostes que vagin sorgint i modificant les dates que calgui per qüestions organitzatives o meteorològiques:
SETEMBRE
Dilluns 18, activitat de 6è A Marxa nòrdica dins del projecte… Llegeix més»

La música que sona a Les Aigües

Ens agrada que la música estigui present en la vida de l’escola, l’escoltem quan entrem i quan sortim i ens agrada compartir-la amb tothom. En aquesta pàgina anirem afegint les cançons que escoltarem durant tot el curs. Podeu tornar a escoltar les que hem anat… Llegeix més»

Adreces de correu electrònic de l’equip de mestres

Amb l’objectiu que les famílies tingueu un contacte directe amb tots i cadascun dels membres l’equip de mestres, disposeu d’unes adreces de correu electrònic per tal que hi hagi una comunicació  fluida. Podreu adreçar-vos amb els mestres dels vostres fills/es per qüestions més personalitzades. Per… Llegeix més»

Setmana del 8 de març a Les Aigües

El divendres 8 de març serà el dia internacional de les dones. Els motius de la reivindicació són encara les desigualtats i discriminacions que continuem patint les dones en l’àmbit  laboral,  acadèmic i social.
El Projecte Educatiu de l’escola contempla la coeducació i els drets de les persones en… Llegeix més»

Espai de trobada de famílies.

Aquest mes de febrer s’ha iniciat una nova edició de l’espai de trobada de famílies. Es tracta d’un espai on compartir i reflexionar sobre diferents qüestions relacionades amb la criança i, també, d’intercanvi d’experiències i de resolució de dubtes i d’inquietuds.
L’activitat es fa a la… Llegeix més»

Els dimarts reforç escolar a la Biblioteca Les Aigües

A petició d’algunes famílies, a partir del 7 d’octubre cada dimarts de 17 a 18 hores la Biblioteca Les Aigües oferirà un espai de suport a les tasques de l’escola per a alumnes d’educació primària a càrrec de l’Adrià Reales, el bibliotecari. També hi ha… Llegeix més»

Activitats extraescolars del curs 23-24

L’AFA Les Aigües té organitzat com serà el servei d’acollida i les activitats extraescolars del curs 23-24. Podeu fer preinscripcions al web de Va de lleure en qualsevol moment.

El telèfon de contacte amb l’Anna, la coordinadora del servei, és el 640373909 o bé a… Llegeix més»

El blog de la Biblioteca Les Aigües

La Marta Pelegrina, la bibliotecària de Les Aigües, ha elaborat aquest blog amb un resum de què ha passat a la biblioteca durant aquest curs 22-23 i amb un recull dels cartells de les activitats que s’han programat i fotografies d’alguns dels millors moments… Llegeix més»

Sant Jordi 2023 a Les Aigües

Aquí trobareu tot el que hem fet aquest 2023 a Les Aigües per celebrar Sant Jordi.
Els grups d’I3 van a la biblioteca de l’escola a gaudir dels contes.

WhatsApp Image 2023-04-21 at 15.25.34

WhatsApp Image 2023-04-21 at 15.25.34 (1)

WhatsApp Image 2023-04-21 at 15.25.33

WhatsApp Image 2023-04-21 at 15.25.33… Llegeix més»

Som Poble Sec, trobada intergeneracional

Ens encanta la iniciativa de Som Poble Sec que va acollir la Biblioteca Les Aigües el 15 de desembre al gimnàs de l’escola.
A inciativa de l’Institut Pla Marcell i amb la col·laboració de l’Associació de Veïns del Poble Sec i del Museu-Arxiu Tomàs Balvey es… Llegeix més»