IMPORTANT: ACTUALMENT AQUEST CENTRE NO ÉS ACCESIBLE PER A PERSONES AMB PROBLEMES DE MOBILITAT
Aquí trobaràs tota la informació clau per a realitzar el procés de preinscripció i matrícula dels cicles formatius de grau superior. Recorda que la preinscripció i assignacions només depenen del Departament d’Educació i FP, no dels centres, que només anem publicant les llistes que ens correspon publicar en cada moment del procés. Informa’t a la web de preinscripció del Departament.
IMPORTANT! Per manca de personal, a secretaria no hi ha atenció presencial ni telefònica. Llegeix atentament les indicacions a la web del Departament per a la preinscripció i a la nostra web per la matrícula. Si necessites assessorament sobre aquest o altres tràmits, pots contactar amb l’Oficina d’accés a l’FP del Consorci d’Educació de Barcelona. Si et cal contactar amb nosaltres pots escriure a secretaria@isvh.cat (a l’assumpte cal indicar PREINSCRIPCIÓ o MATRÍCULA).
| QUÈ NECESSITARÀS PER A LA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA? | INFORMACIÓ |
|---|---|
| Obtenció de l’IdCAT Mòbil (per obtenir la signatura electrònica) | ves aquí |
| Obtenció del IDALU personal (Número d’Identificació de l’alumne) | ves aquí |
| Notes de tall de referència del curs anterior 25-26 | ves aquí |
| Criteris de selecció (vies d’accés) | ves aquí |
| Codi de Centre | 08078831 |
| Codi Anatomia Patològica i Citodiagnòstic | SAC0 |
| Codi Documentació i Administració Sanitàries | SAD0 |
| Codi Imatge per al diagnòstic i Medicina Nuclear | SAI0 |
| Codi Laboratori Clínic i Biomèdic | SAE0 |
| Codi Doble Grau: Laboratori + Anatomia (LAB torn de TARDA)* | SAE0 |
⚠️ IMPORTANT: A què m’he de preinscriure si vull tenir la doble titulació? ⚠️
– OPCIÓ 1: Si no tinc els estudis de Laboratori Clínic i Biomèdic. Per poder matricular-se del doble grau, cal matricular-se de 1r curs de Laboratori clínic i biomèdic en TORN DE TARDA. No és possible accedir a aquest doble grau en cap altre torn o des de 1r d’Anatomia patològica i citodiagnòstic.
– OPCIÓ 2: Si JA HE FINALITZAT ELS ESTUDIS DE LABORATORI CLÍNIC i BIOMÈDIC. Per poder completar el doble grau us heu de preinscriure a 2n curs d’Anatomia patològica i citodiagnòstic.
Simulador de preinscripció
El Departament d’educació i formació professional ofereix la possibilitat de fer servir aquest simulador amb el qual podràs preparar tota la informació i documentació necessària i et permetrà saber la nota de tall de cadascuna de les opcions que escullis.
Calendari i dates clau preinscripció i matrícula 26-27
A aquesta infografia trobaràs les dates clau del procés de preinscripció i matrícula.

Presentació i seguiment de la sol·licitud de preinscripció
Tot seguit trobaràs la informació detallada de cadascuna de les fases del procés de preinscripció, amb els enllaços corresponents a les llistes pròpies o publicacions del Departament d’Educació i Formació Professional.

22 de maig de 2026 Oferta inicial de places.
Consulta la llista aquí (publicació a partir del 22 de maig).

Del 26 de maig a l’1 de juny de 2026: presentació de la sol·licitud de forma telemàtica al web del Departament.
És molt important respectar les dates, perquè per a aquests ensenyaments no s’accepten sol·licituds fora de termini. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. Presenta-la aquí
Si no has presentat la sol·licitud dins d’aquest període, no podràs participar al procés.
IMPORTANT: Aquest any el Departament d’Educació i Formació professional farà una proposta d’assignació d’ofici per a aquelles persones que no tinguin opció d’accedir a cap de les seves peticions. Si no vols que se t’assigni cap plaça d’ofici, hauràs d’especificar-ho en la presentació de la sol·licitud (marcar l’opció: “no vull que se’m proposi una assignació alternativa”).
29 de juny de 2026: es publica la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional a la web del Departament.
En aquesta llista hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem. Consulta el teu espai personal aquí (a partir del 29 de juny).
📋Llista provisional CFGS curs 26-27
IMPORTANT!! Aquesta llista no implica l’assignació de la plaça, simplement mostra la puntuació obtinguda, amb caràcter provisional.
Del 29 de juny al 2 de juliol de 2026: presentació de reclamacions al web del Departament.
Durant aquest període, si detectes alguna errada o anomalia en el barem assignat, pots presentar una reclamació. Presenta-la aquí
7 de juliol de 2026: es publica la llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions al web del Departament.
Un cop resoltes totes les reclamacions presentades, el centre publica la llista definitiva de sol·licituds amb la puntuació i el número de desempat corresponent. Consulta el teu espai personal aquí.
IMPORTANT!! Aquesta llista no implica l’assignació de la plaça, simplement la puntuació.
En el cas que alguna reclamació no s’hagi pogut tractar per raons tècniques o perquè va arribar massa tard, les famílies han de fer una reclamació davant la comissió de garanties d’admissió.
10 de juliol de 2026: oferta final de places.
Publicació del nombre de places per centre i curs. Consulta la llista aquí (a partir del 10 de juliol).
10 de juliol de 2026: llista de places assignades de la PRIMERA TANDA.
Consulta llista de places.
Assignació d’alumnat a l’ISVH – CFGS: Llista d’alumnat assignat a l’ISVH en primera tanda.
📋Llista assignació ISVH 1a TANDA – CFGS curs 26-27 (Assignació al nostre centre)
Assignació preinscripció GENERAL – CFGS : Assignació en primera tanda de tot l’alumnat que ha demanat ISVH, ordenat per petició, tant si li han assignat plaça a l’ISVH com si li han assignat plaça a qualsevol altre institut.
📋Llista preinscripció GENERAL 1a TANDA – CFGS curs 26-27

De l’10 al 14 de juliol de 2026: confirma la matrícula, millora l’assignació o renuncia a la plaça assignada i FORMALITZA LA MATRÍCULA (fer el pagament a l’aplicació TPV del centre).
En aquest període, al web del departament, has d’escollir una d’aquestes tres opcions:
– Confirmar la matrícula en línia si acceptes la plaça assignada en la primera tanda d’assignació; o
– Renunciar a la plaça assignada; o
– Indicar que vols participar a la segona tanda per tal de millorar l’assignació obtinguda a la primera tanda. Si no obtens una millor assignació a la segona tanda, tindràs garantida la plaça assignada en aquesta primera tanda.
IMPORTANT!!
1- Has de tenir en compte que si renuncies o no fas la CONFIRMACIÓ de matrícula en línia al Departament, perdràs la plaça assignada i quedaràs exclòs/osa del procés.
2- Tot i haver confirmat la matrícula de forma telemàtica al web del Departament, és necessari COMPLETAR LA MATRÍCULA. Per fer-ho, si se t’ha assignat plaça al nostre centre rebràs un correu, el dia 10 de juliol de 2026 a partir de les 15 hores de la tarda, amb les instruccions per FORMALITZAR el pagament. Al final d’aquesta pàgina, tens informació més extensa sobre el procés de matrícula.
3- Recorda que és perquè tot estigui correcte, has de realitzar els dos tràmits: confirmar la plaça al web del departament i fer el pagament seguint les instruccions del correu que rebràs (al correu que hagis fet servir al procés de preinscripció).
24 de juliol de 2026: llista de places assignades en SEGONA TANDA.
Consulta llista de places.
Assignació d’alumnat a l’ISVH – CFGS: Llista d’alumnat assignat a l’ISVH en segona tanda.
📋Llista assignació ISVH 2a TANDA – CFGS curs 26-27 (Assignació al nostre centre)
Si no havies marcat “no vull que se’m proposi una assignació alternativa”, el Departament et pot haver assignat una plaça d’ofici en cas que no tenir vacant en cap de les teves peticions. Consulta la llista següent:
📋Llista assignació ALTERNATIVA CFGS curs 26-27
Assignació preinscripció GENERAL – CFGS : Assignació en segona tanda de tot l’alumnat que ha demanat ISVH, ordenada segons petició, tant si li han assignat plaça a l’ISVH com si li han assignat plaça a qualsevol altre institut.
📋Llista preinscripció GENERAL 2a TANDA – CFGS curs 26-27

Del 24 al 28 de juliol de 2026: confirma la matrícula o renuncia a la plaça assignada i FORMALITZA LA MATRÍCULA (fer el pagament a l’aplicació TPV del centre).
En aquest període, pots:
– Confirmar la matrícula en línia si acceptes la plaça assignada en la segona tanda d’assignació; o
– Renunciar a la plaça assignada
IMPORTANT!!
1- Has de tenir en compte que si renuncies o no fas la CONFIRMACIÓ de matrícula en línia al Departament, perdràs la plaça assignada i quedaràs exclòs/osa del procés.
2- Tot i haver confirmat la matrícula de forma telemàtica al web del Departament, és necessari COMPLETAR LA MATRÍCULA. Per fer-ho, si se t’ha assignat plaça al nostre centre rebràs un correu, el dia 24 de juliol de 2026 a partir de les 15 hores de la tarda, amb les instruccions per FORMALITZAR el pagament. Al final d’aquesta pàgina, tens informació més extensa sobre el procés de matrícula.
3- Recorda que és perquè tot estigui correcte, has de realitzar els dos tràmits: confirmar la plaça al web del departament i fer el pagament seguint les instruccions del correu que rebràs (al correu que hagis fet servir al procés de preinscripció).
Formalització de la matrícula
La matrícula a cicles formatius consta de 2 tandes de matrícula. A cada tanda, hauràs de confirmar si acceptes o no la plaça, i després de la PRIMERA tanda, pots decidir esperar a la segona.

De l’10 al 14 de juliol de 2026, fins les 14 hores: període per completar la matrícula (primera tanda).
Si has acceptat l’opció que t’han assignat a la primera tanda, has de formalitzar la matrícula entrant a l’enllaç que t’enviarem per email el dia 10 a partir de les 15h. Podràs fer la gestió fins al dia 14 a les 14h. No esperis a última hora perquè potser la secretaria està col·lapsada i si tens problemes tècnics no et podrem ajudar!
Tant a l’email que t’enviarem com al formulari de l’aplicació trobaràs resposta a alguns dubtes habituals.
Quan estigui fet el pagament, rebràs el comprovant, no s’envia cap altra confirmació.

Del 24 al 29 de juliol de 2026, ambdós inclosos: període per completar la matrícula (segona tanda).
Si has acceptat l’opció que t’han assignat a la segona tanda, has de formalitzar la matrícula entrant a l’enllaç que t’enviarem per email el dia 24 a partir de les 15h. Podràs fer la gestió fins al dia 29 a les 10h. No esperis a última hora perquè potser la secretaria està col·lapsada i si tens problemes tècnics o amb el pagament no et podrem ajudar. El dia 1 d’agost comencem les vacances.
Tant a l’email que t’enviarem com al formulari de l’aplicació trobaràs resposta a alguns dubtes habituals.
Quan estigui fet el pagament, rebràs el comprovant, no s’envia cap altra confirmació.
IMPORTANT!! Si no fas la confirmació de plaça al Departament i no completes la matrícula adreçant-te a l’aplicació que t’enviarem per email, perdràs la plaça assignada i quedaràs exclòs/osa del procés.




