Tota la informació de la Preinscripció la trobareu a la web  Ins Vilafranca 2 Preinscripció

Si voleu una entrevista individual per a explicar-vos la línia pedagògica del nostre centre, podeu trucar al telèfon del centre 93.001.37. 26 per tal de concertar-la.

Bones Festes!

Benvolgudes famílies,

Comencem un període curt de merescut descans. On llibres, deures i ordinadors deixaran pas a les neules, torrons, tions i il·lusions.

Us volem agrair l’esforç, la col·laboració i la confiança que heu tingut les famílies amb tot l’equip docent. Moltes gràcies!!

Us desitgem un bon Nadal i un bon any 2024, ple d’esperança i alegria! Cuideu-vos i feu salut!

Bon Nadal i Bones Festes!

Col·laborem amb VINSEUM

Ahir dia 28, per acabar el mes de febrer amb empenta i il·lusió, el nostre centre i el VINSEUM, Museu de les Cultures del Vi de Catalunya, vam signar un conveni de col·laboració entre les dues entitats vilafranquines.
El conveni s’emmarca dins del programa Recerca, creació… Llegeix més»

Interpretem l’art.

Benvolgudes famílies,
El passat 26 de gener el nostre alumnat de 3r d’ESO tot treballant el contingut de visual i plàstica vam gaudir del Museu Nacional de Catalunya.
Allà vam fer una visita dinamitzada per un historiador d’art que plantejava un recorregut per les col·leccions d’art medieval… Llegeix més»

Bones Festes!

Benvolgudes famílies,

Us desitgem un bon Nadal i un bon any 2023, ple d’esperança i alegria! Cuideu-vos i feu salut!

Bon Nadal i Bones Festes!

Quan ve el temps de menjar castanyes…

💀👻🕷🐍😈💀👻🕷🐍😈💀
Enguany hem celebrat la Castanyada i el Halloween amb el nostre “Castaween”, amb tallers i activitats organitzats pel nostre alumnat dels diferents nivells d’ESO.
Agafem el millor de les dues tradicions per tal de realitzar tallers de maquillatge sinistre, petites receptes de cuina llefiscosa, carbasses,… Llegeix més»

Cursa solidària 2022 i dinar de germanor

Benvolgudes famílies i alumnes,
Aquest any torna la Cursa d’orientació solidària de l’institut Vilafranca 2 on hi està convidat tothom: alumnat i famílies de 1r, 2n i 3r. .
Es tracta d’una una iniciativa amb la qual donem suport i fem realitat el treball dut a terme… Llegeix més»

Dinàmica de tutoria

Benvolgudes famílies,
Al finalitzar la sessió d’àgora de la setmana passada els alumnes de 1r d’ESO B van fer la dinàmica “La guerra de boles de paper”. Cada alumne/a tenia tres boles de paper de diari i han fet una guerra de tots contra tots… Llegeix més»

Mercats Sostenibles

Benvolgudes famílies,
L’alumnat de 3r d’ESO està participant en un projecte en col·laboració amb l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès i la Diputació de Barcelona.
El projecte és una campanya de participació ciutadana que busca intervenir mitjançant diverses accions, als mercats municipals per tal de reduir residus,… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
El passat 27 de setembre va tindre lloc les habituals reunions d’inici de curs. En aquestes trobades, les famílies i els equips de tutors i tutores de grup es van presentar i van donar a conèixer les informacions bàsiques per al funcionament del curs.
Us… Llegeix més»

Seleccionats per formar part del programa d’innovació pedagògica recerca, creació i servei

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ens ha seleccionat  per formar part del programa d’innovació pedagògica RECERCA, CREACIÓ I SERVEI que es durà a  terme al llarg dels tres propers cursos a 3r d’ESO.
Aquest programa té com a finalitat la millora i l’aprofundiment en l’aprenentatge competencial de l’alumnat de… Llegeix més»

Bon inici de curs!

Benvolgudes famílies,
Ara que ja tenim la plantilla al complert amb nous professors i professores juntament amb l’equip de sempre, us volem donar la benvinguda i les gràcies per confiar en el nostre projecte i la tasca que fem amb els vostres fills i filles.
Volem… Llegeix més»