Erasmus + a Gloucester

3r d’ESO a Gloucester en el marc de dos projectes Europeus Erasmus+ Young Europeans i Mission Based Learning

Un grup d’alumnes de tercer d’ESO hem viatjat a UK, a la ciutat de Cheltenham, prop de Gloucester, com a representants dels nostres grups-classe en el marc dels dos projecte europeus Erasmus+ que estem desenvolupant. Hem estat treballant durant uns dies amb alumnes de diferents països d’arreu d’Europa: Grècia, Eslovènia, Lituània, Regne Unit, Romania, Turquia i Polònia. Aquesta experiència ens ha ajudat a conèixer què esperen les universitats europees involucrades en aquests projectes de nosaltres i, a més a més, entendre cap a on hem de guiar els nostres projectes.