Entrevistes avis ERASMUS

Els alumnes de 3r d’ESO han realitzat una sèrie d’entrevistes a avis i àvies dels propis alumnes. Els nois/es prèviament havien estat preparant a classe les entrevistes, enmarcadas en diferentes àmbits del seu propi interès.
L’objectiu d’aquest treball és aprofundir en els canvis que han tingut lloc en els darrers anys (històrics, socials, tecnològics, polítics, econòmics, familiars, etc.) i fer-nos més conscients del nostre passat més recent. Al meteix temps, apropem generacions d’avis i néts i posem en valor els recorreguts vitals de la nostra gent gran en el març de l’Ensenyament.
Donem moltes gràcies als avis i àvies que ens han acompanyat. Ha estat un plaer !!