Erasmus + a Eslovènia

El grup format per 4 alumnes (Pau Iglesias i Adrià Marín de 2n ESO i Pol Martorell i Oriol Martín de 3r ESO) van arribar ahir dimecres 6 de febrer d’Eslovènia. Van treballar intensament amb els altres països implicats a l’Erasmus+, compartint experiències sobre els projectes que duem a terme, i també els nostres encerts i errors. Tots estem satisfets dels resultats dels projectes dels nostres alumnes, i esperem que la comunitat educativa s’enriqueixi del recull que se’n farà del programa. A més, vam poder veure una mica aquest país tan bonic i vam passar-ho molt bé com a grup. Una gran experiència !!