Erasmus + a Eslovènia

El grup de 4 alumnes i dos professors (Pol Martorell i Oriol Martín 3er, Pau Iglesias i Adrià Marín 2n, Cristina Cortes i Rosa Cavallé) vam arribar ahir dimecres 6 Feb d’Eslovènia. Vam treballar intensament amb els altres països implicats a l’Erasmus+, compartint experiències sobre els projectes que duem a terme, i també els nostres encerts i errors. Tots estem satisfets dels resultats dels projectes dels nostres alumnes, i esperem que la comunitat educativa s’enriqueixi del recull que se’n farà del programa. A més, vam poder veure una mica aquest país tan bonic i vam passar-ho molt bé com a grup. Una gran experiència!