Xerrada inici de curs

Us convidem a participar a la xerrada d’inici de curs, “Adolescents, pantalles i addiccions” a càrrec del Sr. Narcís Heras, Psicòleg clínic, el divendres 5 d’octubre a les 20h.

Setmana mobilitat sostenible

Del 16 al 22 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana Europea de la Mobilitat que promou hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic…Enguany hem preparat  unes estructures a partir de bicicletes que llueixen a… Llegeix més»

Reunions inici de curs

Indiquem tot seguit el calendari i horaris de les reunions d’inici de curs adreçades a mares i pares d’alumnat.
1 ESO dc 5 de setembre a les 19h
1 BAT dj 6 de setembre a les 19h
2 BAT dj 6 de setembre a les 20h
4 ESO… Llegeix més»

Campus PreBat

L’alumna de 4t Estel Ferrer Juanola ha estat seleccionada per participar al Campus PreBat 2018 organitzat per la UdG.
En aquest enllaç podeu veure un resum de les activitats efectuades durant l’estada a Girona.

Erasmus +

Dos anys de feina intensa amb una gran implicació alumnat i professorat que ha finalitzat amb una cloenda on hem començat escoltant les provocacions i reflexions del Sr. Enric Bastardas, exposició dels projectes dels alumnes i hem finalitzat amb una taula rodona dinamitzada pel Sr… Llegeix més»