Preinscipció ESO

Els dies 25 ( Les Mèlies ) i 26 (Sol i Vent, Sta Llogaia i Borrassà) de març  hi haurà Jornada de Portes Obertes

• a les 19h activitats i tallers de les diferents matèries
  • a les 20h el director explicarà a mares i pares d’alumnes… Llegeix més»

Vilafant, Vila Educadora

En el marc de Vilafant Vila Educadora s’han lliurat els premis  de les beques a l’Excel·lència als alumnes de 4t d’ESO Arnau Ruiz, Estel Rigall i Naiara López. Xerrades-col·loqui amb el Sr. Martí Fonalleras Director dels Serveis Territorial d’Ensenyament a Girona i amb el Periodista… Llegeix més»

English Time

Com cada any, els nostres alumnes de 2nESO han participat al concurs de vídeos del projecte intercentres English Time. Aquest any el tema era l’època medieval, i el vídeo sobre la història de Joana d’Arc dels alumnes Alba Bonal, Gerard Crusi, Álex Fernández i Rubén Medinilla… Llegeix més»

Viatge 2 BAT

Viatge de fi d’estudis de Batxillerat a Budapest i Viena, hem visitat a Pest la Plaça dels Herois, Castell i Basílica de St. esteve. A Buda el Bastió dels Pescadors, Catedral de Maties, el Parlament i el Balneari Gellert.A Viena, ens ha rebut Wolfang Amadeus… Llegeix més»