Taller de gegants i capgrossos

Alumnat d’Aula Oberta, pedalant fins a Navata per visitar el taller de gegants i capgrosso “Ventura i Hosta” ( i tornada ..)
Hem observat pas a pas com es fa una màscara i hem visitat el petit museu de ninots de cartró-pedra. En arribar a l’Institut… Llegeix més»

Xips Medipix i TimePix

El nostre centre (únic de Girona) ha estat seleccionat per participar en el projecte ADMIRA (Activitats amb Detectors Medipix per Investigar la Radiació a l’Aula).  Essencialment, el projecte vol apropar la recerca als nostres alumnes per tal… Llegeix més»

Intercanvi 4t d’ESO

Aquesta setmana estan a l’Institut els alumnes alemanys amb els que estem realitzant l’intercanvi.
Dilluns vam estar a Barcelona, dimarts visitant Girona i avui dimecres és el torn del Museu Dalí. Als alumnes de Vilafant els toca fer de guies. Us deixem algunes imatges!Llegeix més»

Jove Campus de Recerca UdG 2019

Entre els participants del Jove Campus, l’alumne de 1r de Batxillerat, Josep Mencion Seguranyes. Ell mateix ens descriu l’experiència, “Ha estat una experiència molt enriquidora, la Universitat és impressionant, sobretot per la llibertat que tens. Van ser 10 dies en els quals… Llegeix més»

El secuestro