Jove Campus de Recerca UdG 2019

Entre els participants del Jove Campus, l’alumne de 1r de Batxillerat, Josep Mencion Seguranyes. Ell mateix ens descriu l’experiència, “Ha estat una experiència molt enriquidora, la Universitat és impressionant, sobretot per la llibertat que tens. Van ser 10 dies en els quals… Llegeix més»

El secuestro

Durante el tercer trimestre de este curso, Pablo Rodríguez de Aula Oberta, ha escrito un relato titulado “El secuestro”. La historia está protagonizada por María que, estando en un club de noche, ayuda a sus amigas a encontrar a Paula que ha desaparecido. De repente,… Llegeix més»

TramunTec

Tot seguit els enllaços dels vídeos de les maquetes fetes pels nostres alumnes i que exposem a TRAMUNTEC.

Les maquetes estan automatizades gràcies a la placa arduino i la programació està feta amb ARDUINOBLOCKS  o bé amb programació C.
Llegeix més»

MasterClass English Time

Un any més els nostres alumnes de 2n ESO han participat de la Masterclass, l’acte de cloenda del projecte intercentres English Time. Durant tot el matí de divendres, els nostres alumnes, juntament amb els alumnes dels altres instituts que també participen d’aquest projecte (INS Monturiol,… Llegeix més»