Festival de Nadal

Enguany el Festival de Nadal no s’ha pogut fer però hem treballat les cançons i us deixem una mostra. Bones Festes !!

Marató de TV3

Esperem els vostres donatius fins dv 18 de desembre. L’Institut de Vilafant amb la Marató de TV3.

Optatives

Es pot plantejar fer l’optativitat i la segona llengua al centre barrejant alumnes, però amb mascareta?
Sí, mantenint les mesures de seguretat establertes per Salut.
Les matèries optatives de Cultura Clàssica i Emprenedoria, i la segona llengua estrangera continuen sent d’oferta obligatòria?
Sí. No hi ha cap canvi… Llegeix més»

Model híbrid

​​​​​​En quines circumstàncies es pot tenir en compte el model híbrid als ensenyaments postobligatoris?
De forma molt excepcional, i en cas que no sigui possible mantenir les activitats de forma presencial durant tota la jornada lectiva (per manca d’espais, per nombre d’alumnes, per dificultats en l’organització… Llegeix més»

Mesures de protecció

Les mesures de protecció seran sempre les mateixes?
S’adaptaran a les normes i criteris adoptades pel Govern, amb caràcter general o territorial. Per exemple, si en l’àmbit general el Departament de Salut marca que les mascaretes són obligatòries fins i tot en cas de poder mantenir… Llegeix més»

Grups estables

Quan es parla de grup estable, hi ha un nombre màxim d’alumnes?
Sí, el nombre d’alumnes per un grup classe segons el que està establert en la normativa.
A un grup estable hi pot anar més d’un docent?
Sí, i el o la docent que no forma part… Llegeix més»

Gestió de casos

Què cal fer si se sospita que un alumne o alumna té símptomes de covid-19?
Se l’ha de portar a un espai separat d’ús individual. Es pren la temperatura. S’ha de contactar amb la família per tal que vingui a buscar l’infant o adolescent. Si no… Llegeix més»

Fluxos de circulació

Quants punts d’entrada i sortida hi ha d’haver en un centre?
Cal habilitar el major nombre d’accessos possibles per evitar aglomeracions i agilitzar les entrades i sortides.
Quants grups estables poden accedir al mateix moment en un centre?
El nombre de grups estables que accedeixen alhora variarà en… Llegeix més»