El nostre projecte

El Projecte Educatiu del nostre institut (PEC) és un document viu i en construcció. Neix de la proposta inicial de la direcció del centre (juliol 2020), però s’està elaborant amb la participació de la comunitat educativa (docents, joves, famílies) per a fer de la nostra pràctica, una il·lusió compartida. Es tracta doncs, d’un projecte d’equip pensat des del compromís d’assumir el repte de construir una educació secundària obligatòria que treballi per garantir l’èxit educatiu de tot l’alumnat i afrontar els reptes pedagògics del s. XXI en una societat com la nostra.

PEC (provisional)

L’equip docent treballa en equip i prepara els materials que han de promoure un aprenentatge actiu de l’alumnat basat en l’adquisició de competències que els capacitin a aprendre de forma autònoma.

A l’aula guia a l’alumne en el procés d’aprenentatge oferint-li propostes, i donant eines i estratègies. Explica, escolta, apren. Aporta rigor i coneixement potenciant la recerca i la creativitat de l’alumnat i atén a l’emotivitat individual i del grup.