XII Premis URV-Fòrum TRICS. Lluna Fabregat ha guanyat el 2n premi

Avui, 12 d’abril de 2018, alumnes de 2n de Batxillerat han presentat el seu Treball de Recerca d’Humanitats al Fòrum TRICS. L’alumna Lluna Fabregat ha guanyat el 2n premi ple treball presentat en la categoria d’Humanitats i Ciències Socials. Moltes gràcies per l’esforç!

El Fòrum de Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi és un esforç conjunt entre el Departament d’Educació i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) per tal de contribuir en el procés de formació dels joves i té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències.

Les tres alumnes han brillat amb les seves presentacions i han fet quedar ben amunt l’Institut Torreforta.