Primera reunió dels alumnes participants en el projecte

Dimarts 25 d’octubre vam tenir la primera trobada amb els grup d’alumnes de 3r d’ESO que són impulsors del  projecte Erasmus en el centre. Vam parlar dels objectius que volem assolir, el que volem aprendre i les tasques que farem per aconseguir-ho i també vam distribuir les primeres tasques. També vam conèixer una mica millor els instituts de Grècia i Portugal amb els quals treballarem. Quines ganes tenim d’intercanviar amb ells les nostres experiències i, sobre tot, de viatjar per conèixer els companys europeus!

20161025_170611