PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS 2021/2022 DE L’11 AL 17 DE MAIG DE 2021 (NOMÉS PER ALUMNES QUE PROVENEN D’ALTRES CENTRES)

La sol·licitud de preinscripció al Batxillerat la podeu presentar de dues maneres:

-Sol·licitud electrònica

-Sol·licitud en suport informàtic.

Trobareu tota la informació per poder realitzar la preinscripció al següent enllaç:

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi de centre del nostre centre és 43008390, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
  • Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne a RALC per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.

Per qualsevol dubte o pregunta teniu el telèfon de l’institut a la vostra disposició 977545721.

Batxillerat 2021/2022
Publicació de l’oferta inicial de places
a 07/05/2021 (Cal consultar l’oferta final per veure si hi ha canvis – veure data de publicació al calendari)
BATXLOE 9999 – Batxillerat resta de modalitats – Diürn/Matí i tarda