Material i llibres curs 2021-2022

Us comuniquem que d’acord amb Pla d’actuació iniciat el curs 2020-21 donem continuïtat i consolidem la digitalització del nostre centre durant el nou curs escolar 2021-22.

És en aquest context en què, des de la direcció, demanem un gran esforç als docents i a les famílies consistent a:

• Professorat
    • Elaborar i aprofitar al màxim els recursos educatius a les xarxes per facilitar contingut digital a l’alumnat.
    • Minimitzar l’ús del llibre en paper i justificar la seva necessitat.
  • Famílies
    • Comprar el material digital que faciliti el seguiment de les classes a l’institut i en cas de força major (possibles confinaments) al domicili.
    • Portar els dispositius tipus ordinador portàtil o Chromebook perquè els seus fills i filles en puguin disposar des del primer dia de curs.

El Departament d’Educació ha informat als centres educatius que a partir del 2n trimestre dotarà d’ordinadors a l’alumnat de 1r d’ESO. Atès que el curs comença al setembre des del nostre centre us demanem que l’alumnat de 1r ESO des del primer dia (13 de setembre de 2021) assisteixi al centre amb el dispositiu i material següent:

• Ordinador personal o Chromebook (en el cas que alguna família justificadament no pugui adquirir-lo i/o portar-lo; ha d’informar-ho al més aviat possible a la secretaria del centre per tal de poder-ho solucionar).
  • Llicències digitals de les matèries de Llengua Catalana, Llengua Castellana i Llengua Anglesa.

Respecte a l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO tenint en compte que el curs passat ja van adquirir el dispositiu o se’ls va deixar en préstec, a partir del dia 16 de setembre de 2021 haurà d’assistir al centre amb el dispositiu i material següent:

• Ordinador personal o

L’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat a partir del dia 16 de setembre de 2021 haurà d’assistir al centre amb el dispositiu i material següent:

• Llibres de text i material digital corresponents a les matèries del Batxillerat.
  • Recomanable ordinador personal o

Adquisició de material digital

L’alumnat pot adquirir el material digital i, d’altres, mitjançant l’empresa de reutilització de llibres Iddink amb col·laboració de l’AMPA (o, a la seva llibreria o a l’editorial específica).

Pel que fa a l’empresa Iddink, aquesta proposa a les famílies interessades en la compra de llicències digitals el següent:

• La compra de material digital.
  • La reutilització de llibres, en cas de BAT.

Esperem començar el nou curs 2021-22 amb totes les garanties de seguretat i d’estabilitat possibles.

Cordialment,

José Luis García

Us adjuntem tots els enllaços als llibres del curs vinent:

INFORMACIÓ I ENLLAÇOS A LLIBRES I MATERIALS CURS 2021-2022