La Secretaria de Polítiques Educatives ha informat sobre les PAU

Orientacions específiques per a l’alumnat de 2n de batxillerat

La previsió per realitzar les proves d’accés a la universitat (PAU) és, en convocatòria ordinària, entre el 22 de juny i el 10 de juliol, i els resultats es publicaran el 17 de juliol. Les proves en convocatòria extraordinària seran abans del 10 de setembre i els resultats es publicaran el 17 de setembre.

En referència a les PAU, les comissions de matèria corresponents determinaran la manera de flexibilitzar el contingut de les proves a fi d’evitar perjudicar l’alumnat en relació amb les qualificacions d’aquestes proves. El Departament d’Educació vetllarà davant del Consell interuniversitari de Catalunya perquè s’incrementi l’opcionalitat per tal que cap alumne es vegi obligat a respondre una qüestió que no hagi pogut treballar per les circumstàncies en què s’haurà desenvolupat la darrera part del curs.