HORARI INICI DEL CURS ESO i BATXILLERAT (1ªsetmana)

Els vostres fills i les vostres filles són a punt d’iniciar un nou curs escolar 2021-22, i reemprendre el seu procés d’aprenentatge després del període de vacances. Tot l’equip de docents de l’Institut Torreforta estem a punt perquè el nostre centre torni a ser un espai d’aprenentatge i de socialització dels/de les nostres alumnes per fer-los créixer amb esforç i compromís.

Per això hem cregut convenient que, igual que el curs escolar passat, l’alumnat iniciï aquest curs 2021-22 fent una adaptació horària gradual i així fer-los una bona acollida al centre. És a dir, els dies 14 de setembre (2n i 3r ESO) i 15 de setembre (4t ESO i 1r i 2n BAT) es farà una sessió de tutoria especial per fer-los l’acollida al nou curs i a partir del dia 16 de setembre ja s’iniciaran les classes amb normalitat (vegeu horari adjuntat).

És molt important que els dies 14 i 15 de setembre, els vostres fills i les vostres filles portin un material bàsic imprescindible (vegeu horari amb aquesta informació addicional penjada a la web).

Aprofitem per saludar-los i esperem retrobar-nos ben aviat amb els vostres fills i les vostres filles per iniciar aquest nou curs escolar 2021-22.

Cordialment,

L’equip directiu