HORARI INICI DEL CURS 1r ESO (1ªsetmana)

Els vostres fills i les vostres filles a més d’iniciar un nou curs escolar 2020-21 inicien també una nova etapa educativa: l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Aquest serà un canvi prou important en el seu procés d’aprenentatge i esperem que l’Institut Torreforta, que ara també és el vostre institut, sigui l’espai educatiu que els faci créixer amb esforç i compromís.

Per això hem cregut convenient que, ateses les circumstàncies en què vam acabar el curs escolar passat, l’alumnat de 1r ESO iniciï aquest curs 2020-21 fent una adaptació horària gradual i així fer-los una bona acollida al centre. És a dir, els dies 13, 14 i 15 de setembre el seu horari serà de 10.00h-13.00h i a partir del dia 16 de setembre ja s’iniciaran les classes amb normalitat (vegeu horari adjunt).

És molt important que aquests 3 primers dies, els vostres fills i les vostres filles portin un material bàsic imprescindible (vegeu horari amb aquesta informació addicional penjada a la web).

Aprofitem per saludar-los i esperem retrobar-nos ben aviat amb els vostres fills i les vostres filles per iniciar aquest nou curs escolar 2020-21 tan singular.

Cordialment,

L’equip directiu