CARTA A LES FAMÍLIES. INICI DE CURS

Ben aviat iniciarem el curs escolar 2021-22 i el Departament d’Educació ha establert un Pla d’actuació per covid-19 que estableix les bases per tal que el curs es pugui dur a terme amb les màximes garanties, que busquen l’equilibri entre la protecció de la salut de les persones als centres educatius, la gestió correcta de la pandèmia i el dret de tots els infants i joves a una educació de qualitat.

Us agrairíem que al llarg de la propera setmana (6-10 setembre) estigueu molt pendents de la pàgina web del nostre institut (https://agora.xtec.cat/instorreforta/) on penjarem informacions més concretes sobre aquest inici de curs i dels correu electrònics dels/de les vostres fills/es (alumnat de 2n ESO fins a 2n BAT).

US AGRAIREM QUE LLEGIU EL DOCUMENT I LA INFOGRAFIA ADJUNTS.

CARTA FAMÍLIES__inici curs__21-22