Benvingut, Dinal!

abeysekera-charles-auxiliar-de-conversaDurant aquest curs el nostre centre comptarà amb el suport d’un auxiliar de conversa d’anglès. Es diu Dinal, ve del Regne Unit i s’ha incorporat a l’institut a principis d’aquest mes.  La seva funció principal és ajudar al professorat d’anglès i AICLE  a millorar la competència comunicativa dels alumnes en la llengua estrangera i en conseqüència portarà a terme les següents accions:

• Proporcionar’ un model de correcció fonètica i gramatical de l’anglès.
  • Realitzar pràctiques específiques de conversa.
  • Col·laborar amb els docents en la planificació de les activitats del projecte i donar-hi recolzament lingüístic.
  • Fomentar la motivació i l’interès de l’ alumnat per la llengua i la cultura del seu país d’origen i d’altres on es parla anglès.
  • Recolzar l’elaboració i adaptació de materials i aportar recursos didàctics, especialment material autèntic del seu país.
  • Col·laborar en les activitats i els projectes internacionals en els quals hi participi el centre (Erasmus+, eTwinning, intercanvis,…).

La figura de l’auxiliar de conversa nadiu és una manera molt eficaç de fomentar en els alumnes l’ús de l’anglès en situacions autèntiques, tant dintre com fora de l’aula.