Primera reunió de coordinació entre centres socis

A finals de novembre  ha tingut lloc a Tarragona la primera trobada entre els responsables del projecte “Hungry for Health, Fit for Future” a cadascun dels tres centres que hi formem part: Institut Torreforta, 1st EPAL Thessaloniki (Grècia) i Escola Secundária de Barcelos (Portugal). El nostre institut, com a coordinador d’aquest projecte co-financiat pel programa europeu Erasmus+ i per tant, també d’aquesta associació interescolar, ha estat el marc perfecte per  aquesta primera reunió  transnacional.

Han  estat tres jornades emocionants atès que es tractava de la primera presa de contacte amb els centres educatius als quals coordinarem i amb els quals ens hem compromès a cooperar durant els propers 24 mesos. I també intenses perquè hem hagut de repassar el projecte a fons per programar amb detall les actuacions previstes, acordar protocols, establir el calendari de les trobades, concretar el contingut de les activitats durant els intercanvis i tot un seguit de qüestions importants que marcaran la implementació del projecte i la consecució dels nostres objectius.