Preinscripcions 2019-2020

Preinscripció i matrícula

Novetats curs 2019 – 2020

Publicat el Decret 31/2019, de 5 de febrer, de modificació del Decret pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics. La novetat és que s’eliminen els criteris de prioritat complementaris següents:

• Que l’alumne o alumna tingui una malaltia crònica que afecta el seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs.
  • Que el pare, mare, tutors o germans hagin estat escolaritzats al centre en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals.

Aquesta modificació afecta l’educació infantil, l’educació primària, l’educació secundària obligatòria i el batxillerat.

Previsió de calendari per a la presentació de sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Batxillerat, grau mitjà de formació professional i grau mitjà d’arts plàstiques i disseny: del 14 al 21 de maig.
  • Grau superior de formació professional i grau superior d’arts plàstiques i disseny: del 29 de maig al 5 de juny.

Més informació, aquí.