Programa d'intercanvi Catalunya-Quebec

El nostre centre participa enguany en el programa d’intercanvi d’alumnat entre Catalunya i el Quebec. Aquest programa és un projecte que es va sol·licitar el curs passat i es va concedir al nostre institut, en el marc de col·laboració entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i Éducation Internationale.

Aquest intercanvi consisteix en la visita al nostre centre d’una alumna del Quebec aquests primers tres mesos de curs i el viatge d’una alumna del nostre centre el segon trimestre d’aquest mateix curs.

La Gabrielle, alumna del Quebec, va tenir el seu primer contacte amb nosaltres el passat dilluns i ja ens ha enriquit explicant-nos com és el funcionament del seu institut al Quebec. De ben segur serà una gran experiència que aportarà una nova visió cultural a tot el centre.

cataluc3b1a-y-quebec