DELF Scolaire 2016

delf

DELF Scolaire 2016

Us informem que s’ha obert la convocatòria per realitzar les proves de DELF scolaire, convocades pel Departament d’Ensenyament per tal que els alumnes que cursen francès en un centre públic de secundària o batxillerat puguin optar a tenir una titulació oficial que acrediti en un futur el seu nivell de domini d’aquesta llengua.

Per optar a fer aquestes proves cal fer una presinscripció per mitjà de l’institut on estudia l’alume/a. Així, doncs, els alumnes que vulguin fer aquest examen han de comunicar-ho a la professora de francès del nostre centre abans de divendres dia 5 de febrer de 2016.

Recordem que el nivell aconsellat és el següent:

Alumnat de 4t d’ESO Nivell elemental A2 o independent B1

Més informació fent clic a aquest enllaç : http://www.delfscolaire.cat/ca/delf/el-delf-escolar-a-catalunya/60

Calendari del DELF scolaire

• 9 de desembre – 6 de febrer: preinscripció a les proves DELF escolar
  • 15 de febrer – 29 de febrer: període de matriculació
    • Preus de les proves
      • A2: 68.00 €
      • B1: 88.00 €
  • Abril 2015. Exàmens segons el calendari següent
    • A2: prova escrita – dijous 21 abril de 17:00 a 18:40h
    • B1: prova escrita – dimecres 20 abril de 17:00 a 18:45h