Cercle – circumferència – diàmetre – radi

El professorat de matemàtiques ens aporta la següent informació:
Com copsar la diferència entre aquests elements matemàtics? Buscant-los al nostre entorn i mostrant-los en una fotografia.

L’alumnat de 2n d’eso ha estat treballant el concepte de “superfície” en situacions properes a ells, com per exemple fer un projecte per reformar l’aula (pintar-la, enrajolar-la i canviar el mobiliari). Això ens ha dut a la descoberta del nombre pi per poder fer taules i rajoles ben originals!

Les fotografies que aquí es mostren es centren en saber distingir un cercle d’una circumferència i identificar el seu radi i diàmetre. L’originalitat del títol esdevé un repte important.

Que gaudiu amb el nostre treball!

Adelantado_La circumferencia per canastar Rosales_dinar sobre cercles Rosales_radis a tutiplen Sobrino_cercle del tap Solé_un cercle de colors Soto_Circumferència a la lluna soto_Enganxat al radi Vega_circumferència al plat villalta-diametre vitaminat