L’Ajuntament de Mont-Roig està fent gestions amb els Reis d’Orient perquè la seva màgia, sigui quina sigui la situació d’aquest Nadal, arribi als nens i nenes del municipi

• Les famílies que vulguin que Melcior, Gaspar o Baltasar truquin als seus fills o filles han d’enviar un correu electrònic a festes@mont-roig.cat abans del 4 de desembre

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp s’ha posat en contacte amb els Reis d’Orient perquè la seva màgia, sigui quina sigui la… Llegeix més»

Guia curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Si cliqueu aquí, trobareu la Guia del curs 2020-2021 on es recull tota la informació referent al funcionament del centre, tenint en compte el nou context en el que ens trobem.
Qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.

Reunió famílies inici de curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Com cada anys, els tutors dels diferents cursos es reuneixen a inici de curs amb les famílies de l’alumnat per presentar el curs acadèmic entrant. Davant la situació actual, ens posem en contacte amb vosaltres per comunicar-vos que aquesta reunió informativa la mantindrem, tot… Llegeix més»

Benvinguda al curs 2020-2021