Serveis digitals que s’ofereixen a la comunitat educativa

El centre disposa d’un web amb la informació pública (www.institutmestres.com). S’hi poden trobar informacions generals del centre com per exemple:

• Informació escola i preinscripcions
  • Activitats de l’escola
  • Articles de reflexió per les famílies
  • Revista anual de centre
  • Serveis escolars

Comunicacions amb les famílies

La principal via de comunicació és el Clickedu. Es poden fer comunicats del centre cap a les famílies. També és una via de comunicació amb els tutors, poden enviar missatges recíprocament.

Altres vies de comunicació són:

• Per correu electrònic. Tot i que l’eina més utilitzada per mantenir contacte amb les famílies és el Clickedu en cas de ser necessari utilitzaríem també el correu electrònic proporcionat per les famílies al fer la inscripció al centre. El correu electrònic del centre és a8053364@xtec.cat
  • Per telèfon: El telèfon fix del centre és el 936 580 884
  • En persona, intentant demanar hora, telèfon o correu electrònic. Si no es demana hora no es garanteix que la família pugui ser atesa.
  • Per videotrucada en casos en els que les famílies no puguin assistir en persona al centre. Normalment aquestes videoconferències les convoquen els tutors per reunir-se amb les famílies. L’equip directiu també utilitza aquest recurs per realitzar reunions amb altres membres de la comunitat educativa.
  • L’ús d’aquesta xarxa social queda reservat a donar a conèixer algunes de les activitats que es fan setmanalment al centre. El canal de l’escola és https://www.instagram.com/institutmestres/

Espai virtual d’aprenentatge

El centre disposa d’un domini G Suite Workspace propi. D’aquesta manera, estudiants, professors i personal d’administració disposen d’un  usuari similar a: usuari_xtec@institutmestres.com

Documentació del centre

El centre organitza tota la documentació en unitats compartides al Google Drive. Aquestes unitats es comparteixen exclusivament amb grups, de tal manera que en tot moment es controla qui té accés a la informació.

En aquestes carpetes hi ha tota la resta d’informació que necessita el centre. Des de la documentació oficial (PEC, NOFC, projecte de direcció, etc), passant per llistes d’alumnes, el PAT, fins als informes d’avaluació de cada un dels estudiants durant tots els cursos que està al centre.

Formacions

El centre ha realitzat una FIC específica d’Estratègia digital de Centre al ser un centre que te assignat un mentor digital per ajudar en l’elaboració de l’EDC.