Convocatòria Acredita’t FSE 2020 – Administració 40 places

 

Treballes en la gestió administrativa de les activitats vinculades a l’administració de recursos humans (nivell 2); o realitzes la gestió comptable-fiscal per garantir el manteniment actualitzat del sistema d’informació i arxiu de la documentació i la realització de les gestions administratives dels procediments previstos en el pla global d’auditoria (nivell 3); o fas la gestió i contractació dels serveis, productes i actius financers necessaris, i determinen les necessitats financeres de l’organització i realització del control pressupostari de tresoreria (nivell 3)

ABANS DE TRAMITAR EL CERTIFICAT UC:

L’aspirant ha de tenir en compte que haurà d’esperar uns tres mesos des de que acaba el procediment per sol·licitar el certificat de professionalitat, ja que primer l’Institut Català de les Qualificacions Professionals ha de registrar les unitats de competència que ha demostrat cada aspirant de la corresponent convocatòria.

 

NOTA INFORMATIVA 7:TRAMITACIÓ DEL CERTIFICATS DE PROFESSIONALITAT DELS ASPIRANTS

http://www.educacionyfp.gob.es/mc/fse/

Properament s’informarà de la “SESSIÓ INFORMATIVA TELEMÀTICA DEL PROCÉS ASSESSORAMENT” .

Qüestionari d’autoavaluació

Relació definitiva d’exclosos per manca de documentació

Relació definitiva d’admesos fora de termini

Criteris d’ordenació de les sol·licituds

Dossier de trajectòria professional i formativa

Guia de l’aspirant

Llistes Exclosos provisional preinscripció

Llistat d’admesos

ACTUALITZACIÓ (11/12) LLISTAT DEFINITIU AVALUACIÓ

contacte: acreditat-administracio@institutgiola.cat

Termini per presentat al·legacions del 27/5/2020 al 11/6/2020

Pots acreditar la teva experiència laboral i la formació no formal.

Criteris per la baremació

Sol·licitud de reclamació


Inscriu-t’hi!

El termini de preinscripció és del 4 al 12 de febrer.

Consulta la convocatòria a http://acreditat.gencat.cat

Hi trobaràs els requisits, el calendari i molta informació útil.

 

Obtindràs un certificat:

  • Amb les unitats de competència acreditades
  • I a més tindràs l’opció d’avaluar una o més unitats de competències en les llengües següents (a seleccionar en el moment de la preinscripció com a una opció de l’àmbit): alemany, amazic, anglès, àrab, danès, francès, italià, portuguès, punjabi, rus i xinès

 

Per a què serveix?

  • Per a reconèixer oficialment la teva experiència laboral
  • Per a convalidar, segons les unitats de competència acreditades, els mòduls professionals corresponents en els cicles formatius CFGS Assistència a la direcció i/o CFGS Administració i finances

 

Documentació a lliurar:

Per justificar que es compleixen els requisits de participació cal lliurar els documents que s’especifiquen a l’Institut Giola o Serveis Territorial Maresme-Vallès Oriental:

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>