Tanquem per vacances! Recordatoris inici de curs

L’institut tanca per vacances fins el dia 2 de setembre que reprenem l’activitat.

Dijous dia 12 de setembre a les 8.00 h iniciem el curs escolar 19-20 per a tots els grups d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà. Els alumnes de Grau Superior inicien les classes dimecres dia 18 de setembre a les 8.00 h.

La primera setmana de setembre rebreu un correu del tutor o tutora personal per a convocar-vos a una reunió de presentació al llarg del matí de dilluns dia 9 de setembre..

Us recordem que els dies 3 i 4 de setembre es realitzen les proves de recuperació de matèries pendents per als alumnes de 1r de Batxillerat. El calendari de recuperacions de setembre i el període de matriculació per als alumnes pendents de matricular les podeu consultar al web del centre.