Participem al Protoifest

Dimarts 5 de novembre dos alumnes i una professora van participar en el PROTOIFEST’ 19, el festival de la innovació i l’emprenedoria en l’àmbit de tota Catalunya. Es van reunir més de 150 alumnes i 50 professors de diferents indrets del territori. Aquest festival és una experiència única que promou la creativitat, el pensament crític, l’intercanvi de pensaments idees i maneres de fer i una visió de futur mitjançant la metodologia Design Thinking.

La jornada de 9 h a 18 h va permetre als participants resoldre un problema en un sector mitjançant un prototip. Va ser una jornada molt interessant tot i no obtenir cap premi.