MOMENTS DE CALMA

“Benvolugdes famílies,

En aquests temps de coronavirus, on tots som a casa confinats sense poder anar a l’institut ni poder fer allò que ens ve de gust, és possible que sentim molta frustració.

És per això, recuperant un dels valors de l’institut Giola: “la dimensió personal”, que us vull proposar a tota la comunitat educativa: professors, personal no docent, alumnes, familiars, AMPA etc. de participar en una activitat gratuïta de Pràctica de Mindfulness setmanal els dilluns de confinament a les 18,30h.
El Mindfulness no és res més que un seguit d’eines que ajuden a gestionar emocions en moments intensos com els que vivim, simplement posant consciència plena en el que fem. En aquesta activitat ens trobarem per aprendre a desconnectar el pilot automàtic que fabrica les preocupacions i per adonar-nos de les petites coses que ens fan gaudir en el nostre dia a dia. Aquestes eines de Mindfulness estan basades en un mètode de reducció de l’estrès anomenat MBSR que té molt prestigi en la comunitat científica.

Aquesta iniciativa neix a l’aula de Cultura i valors de 3er de l’ESO on ofereixo als meus alumnes eines de gestió emocional basades en Mindfulness perquè puguin tenir MOMENTS DE CALMA.

Si et ve de gust compartir aquest espai amb mi i altres persones relacionades amb l’institut Giola, pots omplir el formulari que t’adjuntem a continuació que també trobaràs al web de l’institut i el mateix dilluns rebràs un link de la plataforma zoom amb un codi ID i un password que et donarà accés a la reunió.

T’hi esperem!

Tere Sitjes”