SAVE THE PLANET

Dimarts 9 d’Abril els alumnes de 1r de la ESO van acabar les activitats del Projecte Xarxa del 2n Trimestre, Save the Planet, amb la presentació de les ONG proposades per ells mateixos dins dels cinc àmbits treballats: sostenibilitat, estalvi d’aigua, reciclatge, transports i deforestació.

Les paradetes van ser visitades per diferents alumnes de 2n, 3r, 4t i els alumnes del cicle Agropecuària.

Es van obsequiar als alumnes de 1r amb un bockNroll per la gran feina que van fer, i per tal que puguin portar l’entrepà de manera sostenible.

Confiem que tot el treball fet els serveixi per tenir consciència ecològica.

Aquí us deixem algunses webs creades pels mateixos alumnes de la seva ONG

WATERPROF

DEFORESTACIÓ