Robotseny 19

L’institut Giola va participar en la sessió de matí (fira científica i Robotseny Kids) amb una representació dels alumnes de 2n ESO: 2 equips a la competició de robòtica i una paradeta a la fira científica. Els alumnes del Giola van donar resposta a l’encàrrec de l’empresa col·laboradora Hidrocolor presentant una proposta sobre eficiència energètica per combatre el canvi climàtic. El seu tre ball va ser reconegut amb quatre certificacions: a la solució tecnològica, a l’anàlisi científica, a la comunicació i màrqueting i a la solució innovadora.

En sessió de tarda, dos equips formats per alumnes de 3r i 4t ESO van representar al centre a la competició de robòtica en la modalitat de sumo-Lego oberta a equips formats per alumnes de 3r ESO fins a post-obligatòria. Els robots dissenyats i programats íntegrament pels nostres alumnes van arribar a la semifinal enfrontant-se entre si. La dedicació i el talent dels alumnes del Giola es van veure reconeguts amb una extraordinària 3r i 2n posició a la classificació final.