Preinscripció 1r ESO

Preinscripció 1r ESO per al curs 2020-21

Ajornat fins a nou avís

Calendari:

1. Presentació de sol·licituds:                           del 23 de març a l’1 d’abril
  2. Presentació de la documentació:                  fins al 2 d’abril
  3. Publicació llistes amb el barem:                    22 d’abril
  4. Període de reclamacions:                            del 23 d’abril al 29 d’abril
  5. Publicació llistes admesos i llista espera:    9 de juny
  6. Període de matrícula:                                   del 16 al 22 de juny

Horari d’atenció:

• Matins: de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 h.
  • Tardes: dimarts de 15:00 a 16:45 h.
  1. Sol·licitud de preinscripció

Podeu fer la preinscripció telemàticament amb el suport informàtic que trobareu a la web del Departament d’Educació (cliqueu l’enllaç amb Ctrl + clic) o presencialment omplint el formulari.

És obligatori fer constar en la sol·licitud el número identificador de l’alumne/a. L’escola és la responsable de facilitar el número identificador a les famílies. El formulari de sol·licitud s’ha de presentar al centre demanat en primer lloc.

Documentació

• Formulari de sol·licitud
  • Original i fotocòpia del llibre de família de l’alumne/a
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE o altres documents d’identitat dels tutors legals
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE o altres documents d’identitat de l’alumne/a.
  • Original i fotocòpia del TIS (Targeta Sanitària) de l’alumne/a
  1. Documentació acreditativa del criteri o criteris de prioritat

Si s’al·lega:

• Germans escolaritzats al centre.
  • Criteri de proximitat del domicili al centre, si l’adreça no coincideix amb la del DNI: certificat o volant municipal de convivència de l’alumne/a. Si s’al·lega el domicili del lloc de treball, còpia del contracte laboral o un certificat emès per l’empresa.
  • Beneficiari/ària del ajut de la renda garantida de ciutadania: Documentació acreditativa de ser beneficiari.
  • Discapacitat de l’alumne/a, del pare, de la mare, o dels germans: Original i fotocòpia de la targeta acreditativa de la discapacitat o del certificat de discapacitat.
  • Família nombrosa o monoparental: Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental vigent.