Mobilitat a l’institut Giola

Benvolguts lectors i lectores,

Des de la coordinació de Mobilitat (programes que encoratgen els alumnes a conèixer i perfeccionar diverses llengües i a utilitzar-les en les dimensions comunicativa, acadèmica i professional, fent una estada en immersió en un centre escolar i en una família d’acollida),  volem informar-vos del moviment d’estudiants estrangers que visiten el nostre centre. La seva estada també ajuda a que els professors de llengües estrangeres puguin comptar amb un suport o assistent de conversa nadiu a l’aula i impulsar l’intercanvi intercultural.

Recentment, aprofitant uns dies de vacances amb la família, ens ha visitat la Nathalie, cosina d’una alumna de 3r d’ESO, provinent de Los Angeles (Califòrnia). La Nathalie, que estudia al Bishop Montgomery High School, estava molt entusiasmada per conèixer una nova cultura i vida d’institut diferent de la seva. Al finalitzar el seu pas pel Giola vàrem acordar que per deixar una empremta de la seva experiència escriuria en anglès un “review”, és a dir, un article per publicar al web. Sens dubte, una experiència molt enriquidora per a tots!

Aquest és el seu testimoni:

Gemma Pampalona

Coordinadora de Mobilitat