Global Scholars premia els alumnes d’anglès de 2 ESO

This year we are participating in Global Scholars with the 2nd of ESO students. Thanks to their involvement, we won some T-shirts that the programme organization has just sent to us so we can use them as prizes for some of the assignments the students are going to do.
You will soon have news from us so you can see how the students are doing since we are now finishing our first project!
Enguany estem participant en el Global Scholars amb l’alumnat de 2n d’ESO. Gràcies a la seva implicació, hem guanyat unes samarretes que l’organització del programa ens acaba de fer arribar perquè puguem utilitzar-les com a premi per algunes de les tasques que l’alumnat durà a terme.
Aviat tindreu notícies nostres perquè pugueu veure com ho porten, ja que estem acabant el nostre primer projecte!