Espai Activa’t

Us presentem l’espai Activa’t, una franja horària de 30 minuts dedicada a desenvolupar el Pla lector ESO del centre i dissenyada perquè l’alumnat desenvolupi les competències pròpies de l’àmbit personal i social.

Tots els dies, de 10.00 a 10.30, els alumnes disposen d’un ventall de propostes educatives dissenyades des d’un enfocament pedagògic internivell, que convida a compartir experiències i espais amb companys del centre d’altres nivells educatius.

L’objectiu que persegueix la franja Activa’t, és impulsar i incentivar la responsabilitat dels nois i noies en el procés d’aprenentatge introduint espais per a la tutoria entre iguals (alumnes que s’ajuden entre ells), per a l’apadrinament (alumnes experts com a referents i guia), per a la participació en activitats que transcendeixen el formant ordinari de l’aula (taules rodones, espais de debat, fòrums) i per a la participació en tallers lúdics que desenvolupen les competències pròpies de les matèries (dirigits pel professorat del centre o experts externs voluntaris).

Confiem que l’experiència d’aquest projecte sigui el trampolí a noves iniciatives que enriqueixen la nostra oferta. Com a famílies us animem a que ens feu arribar les vostres propostes de millora. És en la participació directa o indirecta en la vida del centre que el triangle família-alumne-professorat ha d’avançar perquè els nois i noies del Giola creixin com a joves responsables, compromesos, respectuosos i feliços.

Oferta de tallers i activitats 1r trimestre 18-19: