El SARS-CoV-2, no ha estat, ni és, ni serà l’únic. Treballs de CMC 1r de Batxillerat.

El SARS-CoV-2,  el virus que causa la malalita coneguda com a COVID-19, no és l’únic virus que ha afectat a la humanitat. Al llarg de la història diversos virus o bacteris han trasbalsat la societat i han provocat canvis temporals o permanents en la nostra manera de relacionar-nos. Com a tall d’exemple tenim el VIH, el xarampió, la varicel·la, la “grip espanyola” del 1918, els SARS-2002, l’Ebola, la ràbia o el bacteri “Yersinia pestis” que va causar la pesta negra, entre d’altres.

Els alumnes de Ciències del Món Contemporani, durant aquest confinament han escollit i treballat l’afectació d’un d’aquests virus i l’han comparada amb l’afectació de la COVID-19 que estem patint en aquests darrers mesos. Aquí teniu un exemple d’un dels treballs, realitzat per en Víctor Pachon i en Daniel Padillo.

Esperem que us agradi. Alumnes de CMC de 1r Batxillerat.