EL Giola participa a “Let’s Clean Up Europe”

Divendres passat dia 7 l’institut Giola va participar en  la campanya “Let’s Clean Up Europe” que s’ha celebrat del 7 al 9 de maig a tota Europa. L’objectiu és  conscienciar sobre la gran quantitat de residus que  llencem als espais naturals fent activitats de neteja i recollida d’escombraries.  Vam organitzar una activitat per  a   l’alumnat de 1rESO  i vam aconseguir recollir 15,5kg de residus del bosc proper a l’institut. Moltes gràcies per col.laborar!  I recordeu: “Un món millor és possible!”

L’alumnat de 2on d’ESO també hi participa netejant altres parts del poble durant aquesta setmana i la vinent…a veure si el temps ens deixa.