LA PRIMAVERA I LA SETMANA VERDEGUER

Ja fa algunes setmanes que ha arribat la primavera i el nostre entorn va començar a canviar. Prats verds i flors a tots els racons del nostre poble ens alegren la vista cada dia. Com no podia ser d’una altra manera, els alumnes de P4 hem sortit a gaudir del paisatge. Lligat amb les flors, hem treballat a Jacint Verdaguer. N’hem observat, n’hem assecat, n’hem fet dibuixos al natural, hem après un poema i hem visitat el Jardí de Mossèn Cinto a la Damunt i la Casa Museu Verdeguer entre altres coses. També vam tenir la visita de la Gibet, una gran il·lustradora i mare de l’escola que ens va ajudar a treballar el poema “ALBA” del poemari Brins d’espígol.