JOC LLIURE DEL SEGON TRIMESTRE

Com ja sabeu, cada matí quan arribem a l’escola tenim una estona de joc lliure. És un temps de conviure relaxadament en el que ens anem despertant, jugant i, evidentment, aprenent. Cadascú tria lliurement a què i amb qui vol jugar. Gats i gossos barrejats anem escollint les diferents propostes de joc.

Aquest segon trimestre hem acabat d’organitzar els diversos racons per tal que siguin el màxim de còmodes i engrescadors potenciant la seva autonomia, les relacions socials, el respecte al material i la resposta a les seves inquietuds d’aprenentatge. Hi ha racons de joc simbòlic, de teatre, de trencaclosques, jocs de taula, dibuixar i retallar… i també un racó on deixem la proposta setmanal de grafomotricitat per tal que puguin anar practicant si en tenen ganes.

Aquests racons els anem canviant segons la demanda dels propis infants. Estem molt contentes i satisfetes del funcionament d’aquesta proposta. Mireu les fotos que transmeten alguns dels moments màgics que apareixen cada dia.