FINAL DE TRIMESTRE

Ja estem a punt d’acabar el segon trimestre i, com és costum a l’escola, el divendres ho celebrarem fent  una jornada esportiva. Els alumnes d’educació infantil ho farem al nostre pati jugant a 5 jocs tradicionals dels diferent continents.

El dijous a la tarda, esperem la visita de la Vella Quaresma amb els ingredients per fer una mona de Pasqua i així poder-nos-la menjar tots junts a l’escola.

Aquelles famílies que encara no ho hagueu fet, recordeu portar la bossa de roba de l’escola per posar tots els treballs del trimestre abans de dimecres. Els alumnes de P3 podeu portar qualsevol bossa.

Ens retrobem el dimarts 6 d’abril amb les piles ben carregades.

Moltes gràcies i fins aviat!