Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació infantil

Estem acabant d’elaborar el Pla d’Obertura del Centre. En aquest Pla es concretaran les trobades amb els alumnes i ja us informarem. Les famílies que portin els infants de 3 a 6 anys a l’escola per motius de conciliació hauran de presentar a la mestra, el primer dia d’assistència al centre, una declaració responsable de l’etapa d’Infantil d’acord amb el model del Departament. Ha d’estar signada per la mare,el pare o el tutor legal. A l’escola tindrem  la declaració responsable per les famílies que no ho puguin imprimir a casa. Però és imprescindible que ho firmi la mare, el pare o el tutor legal per tal que els vostres fils i filles puguin fer l’activitat presencial al centre i en cap cas es podran quedar si no la porten.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *