Bon inici de curs

Benvolgudes famílies;

esperem que després d’aquest peculiar estiu, tingueu ganes de retrobar-nos. Nosaltres ja hem començat a preparar-ho tot per començar el nou curs diferent i voldríem recordar:

Per tal de facilitar l’organització del primer dia i afavorir una millor atenció als infants, us agrairíem, si podeu i ho teniu apunt, que portéssiu el material que us detallem a continuació, demà 4 de setembre a l’hora de la reunió assignada. Cal portar:

• Bata de pintura amb una beta llarga
    • Caixa de mocadors
    • Paquet de tovalloletes
    • Una muda sencera de roba de recanvi dins una bossa de roba. Els alumnes de P4 i P5, aquest curs excepcionalment, heu de posar una mascareta de recanvi dins la bossa de la roba.
    • Jaqueta pel pati
    • Mitjons antilliscants
    • Els alumnes de P3 que es queden a dinar: llençol de sota, llençol de sobre o manta i coixí.

Cal que tot estigui marcat amb el nom

Moltes gràcies per tot i ens retrobem el dilluns 14 a les 9 de matí.

Les mestres d’educació infantil.

Bloc Infantil - Inici