19-20 A TRAVÉS DELS CONTES

Benvolgudes famílies,

Hem preparat més activitats per poder fer a casa. El tema transversal d’aquests dies és “A TRAVÉS DELS CONTES”. Podeu anar-les fent al vostre rítme, ja que fins d’aquí a quinze dies no us farem noves propostes.

Igual que el Google Sites de les Olimpíades, aquest també va adreçat als tres nivells d’Educació Infantil però cada família ho pot fer al seu nivell. A diferència de les activitats anteriors, veureu que aquesta vegada hi ha propostes que són “obligatòries” en la mesura del possible. Recordeu que han de ser estones agradables i enriquidores. Si això no és possible, no patiu si no les podeu fer. Tots som conscients que són dies complicats.

Les propostes en les quals us demanem un retorn ho podeu fer als correus que us hem facilitat a cada nivell.

Si feu clic a la imatge anireu al Google Sites

Qualsevol dubte o qüestió que us preocupi no dubteu en posar-vos en contacte amb la tutora dels vostres fills.

P3  nascuts16@escolamossencinto.cat

P4 nascuts15@escolamossencinto.cat