BON INICI DE CURS

Benvolgudes famílies;

esperem que hagut passat molt bones vacances. Nosaltres ja hem començat a preparar-ho tot per començar el nou curs.

Per tal de facilitar l’organització del primer dia i afavorir una millor atenció als infants, us agrairíem, si podeu i ho teniu apunt, que portéssiu el material que us detallem a continuació, el dia de la reunió de famílies el proper dijous 9 de setembre. Cal portar:

• Bata de pintura amb una beta llarga
    • Caixa de mocadors
    • Paquet de tovalloletes
    • Una muda sencera de roba de recanvi dins una bossa de roba
    • Jaqueta pel pati
    • Got de plàstic dur
    • Mitjons antilliscants
    • Els alumnes de P3 que es queden a dinar: llençol de sota, llençol de sobre o manta i coixí.

Cal que tot estigui marcat amb el nom

Moltes gràcies per tot!

Les mestres d’educació infantil.

Joan Turu a Twitter: "“La vida és política i l'escola no hi pot estar al marge. La neutralitat en educació no existeix, al contrari, és una idea que posa en perill la