LLEGIM I ESCRIVIM EN PARELLA

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana comencem el Projecte de lectura, comprensió i escriptura  a Cicle Superior.

És un treball per parelles, on quinzenalment, cada alumne serà tutor/a d’un seu company/a, i es potencia el treball conjunt entre Famílies i Escola.

Us demanem doncs, que cada quinze dies, feu vosaltres de model i de tutors dels vostres fills/es.

Sabeu que la implicació de les famílies és essencial pel bon funcionament i preparació dels alumnes. Una bona preparació a casa, fa àgil la pràctica i els resultats són millors.

És important que abans de començar, feu una ullada als primers deu minuts del vídeo que us compartim, i així sabreu com heu d’ajudar al vostre fill/a quan li toqui ser tutor/a.

També us adjuntem una presentació en format Power point on s’explica de manera reduïda els passos per com fer-ho.

Presentació famílies

VÍDEO INFORMATIU

Gràcies per la vostra col.laboració!

Lídia i Sandra