TROBADA VIRTUAL PER PARLAR DE L’INSTITUT ESCOLA

Benvolgudes mares i pares,

Com ja us vam avançar fa dies, us convoquem a una reunió informativa per anar concretant el projecte d’institut escola i resoldre tots els dubtes que puguem. Es portarà a terme per videoconferència des del Hangouts Meet, el dijous 14 de maig a les 20,15h. Us enviarem el link a la reunió el proper dilluns dia 11 de maig a través del wats de les delegades de 6è. El podreu obrir des del mòbil, descarregant l’aplicació si no la teniu, o des de l’ordinador, si us l’envieu al correu electrònic; un cop fet caldrà que sol·liciteu permís per entrar. Us convoquem a un quart perquè tothom pugui entrar correctament i començarem la reunió a dos quarts de nou.

Us esperem!